X
header one

Az Ön számítógépéről vagy okos eszközéről ügyfele okostelefonjára: az üzletét fellendítő TeleCare időt takarít meg, növeli az ellátás minőségét, így a hallássérült páciensekből elégedett vevők lehetnek.

Bemutatjuk a valós idejű, távoli finomhangolást

A TeleCare most valós idejű távoli finomhangolást kínál, így Ön azokban a valós helyzetekben finomhangolhatja páciense hallókészülékeit, amelyekre szánták azokat. Az első személyes illesztést követően az utóillesztéseket videóhívás formájában is le lehet bonyolítani, mint egy virtuális otthoni vizitet. Ez lehetővé teszi a szakember számára, hogy valós időben állítsa be a hallókészüléket a lehető legtermészetesebb egyedi hangélményért, és megfelelően kísérni tudja a pácienst a próbaidőszakban.

A távolból használható illesztőszoftver

A TeleCare lehetővé teszi az erős illesztőszoftver, a Connexx használatát a távolból egy PC vagy laptop segítségével. Miközben valós idejű, távoli finomhangolást és videohívást tesz lehetővé, a Connexx szinkronizálva van a TeleCare portállal.

Önnek, mint szakembernek

Segítsen a helyszínen, úgy, mint egy virtuális otthoni viziten

Signia-Nx_acoustician-notebook-video-chat_2560x1200px
TeleCare-20_notebook_736px

1. Építsen részletes adatokra a sikeres próbahordáshoz

Az a tény, hogy megfigyelheti az olyan mutatókat, mint a viselési idő, programhasználat és helyzetelemzés, lehetővé teszi, hogy jobban előrejelezze a sikeres eredményeket és beavatkozhasson, ha szükséges.

  • Követi a páciens napi megelégedettségét
  • Lehetővé teszi, hogy Ön pontosabban reagáljon
TeleCare_Remote-Tuning_notebook-screenshot_736px

2. Biztosítsa a legjobb támogatást valós idejű, távoli finomhangolással

Nyújtson újfajta hallásgondozást azáltal, hogy a távolból oldja meg a problémákat az első személyes illesztés után, hogy helyes mederben tartsa a próbafolyamatot. A programot, a hangerőt, az elemzési adatokat és a zajszintet bemutató aktuális hallókészülék-állapot kijelzése abban segít Önnek, hogy bármely helyzetben optimális finombeállítást tudjon végezni a hallókészüléken.

  • Csökkenti a megszakításokat, így jobb próbafolyamatot eredményez
  • Kevesebb látogatásra van szükség
  • Nem engedi, hogy az egyszerű problémák tönkretegyék a próbafolyamatot
TeleCare_videocall_notebook_736px

3. Kommunikáljon szemtől szembe pácienseivel, bárhol is legyenek

A valós idejű videóhívások, továbbá a szöveges és telefonos CareChat funkciók lehetővé teszik az egyszerű és közvetlen kommunikációt ügyfeleivel.

  • Lebontja a kommunikációs korlátokat
  • Lehetővé teszi a problémamegoldást a leghatékonyabb módon
  • Időt takarít meg, mivel kevesebb személyes illesztés szükséges

Ügyfeleinek

Az Ön segítsége mindig elérhető

Signia-Nx_man-video-chat-mobile_2560x1200px

1. Hallókészülék-specialista a zsebében

A virtuális otthoni vizit valamennyi iOS vagy Androidos eszközzel rendelkező páciens számára elérhető a myHearing alkalmazással. Azon túl, hogy az alkalmazás* átsegíti a pácienseket a próbaidőszakon, most már olyan funkciót is ellát, mintha a hallókészülék-specialista a zsebükben lenne minden lépésüknél.

  • Azonnali tanácsadás és hibaelhárítás
  • Kevesebb utóillesztés
  • Nagyobb ügyfélelégedettség

2. Segítség az új hallókészülékek kezeléséhez

A távirányító opciók, az egyszerű hozzáférés a gyakran ismételt kérdésekhez, valamint a felhasználói útmutató segítenek a viselőknek abban, hogy gyorsabban hozzászokjanak az új hallókészülékekhez.

  • Sok probléma késedelem nélkül megoldható
  • Az ügyfelek nagyobb eséllyel használják aktívan új hallókészülékeiket
  • Rövidebb akklimatizációs időszak

3. Gyors és egyértelmű siker

A lépésről-lépésre elvégezhető hallásgyakorlatok és az irányított súgó abban segítenek a viselőknek, hogy gyorsabban megismerkedjenek új hallókészülékeikkel.

  • A készülékviselők a saját tempójukban tanulhatnak
  • Visszajelzési opciók az egyedi beállításokért
  • Kevesebb lemorzsolódás a próbaidőszak alatt

A sikert a piac vizsgálta

TeleCare-20_success-grafic_736px

A hallókészülékhez való hozzászokás folyamatában leginkább az első néhány hét jelent kihívást. Ha szeretné a kritikus pillanatokat hatékonyan kezelni, és növelni páciensei elégedettségét, a Signia TeleCare a tökéletes hallásgondozó megoldás a próbaidőszakban.

A Signia TeleCare sikere egyértelműen látható:

Egy vizsgálat eredményei szerint a TeleCare használata során a hallókészülék-próbahordás egyszerűbb, gyorsabb és sikeresebb volt.**

Regisztráljon a TeleCare 3.0 portálra a telecare.signia-pro.com címen

Regisztráljon most

A myHearing App minden Signia Nx és primax star platform technológiára épülő hallókészülékkel együttműködik.***

Signia-Nx_hearing-aids-circle_1200px

Használja a TeleCare-t, és mutassa meg ügyfeleinek, hogyan tölthetik le a myHearing alkalmazást a Google Play vagy az Apple App áruházból, és tapasztalja meg mindazokat az előnyöket, amelyeket a TeleCare nyújt Önnek és páciensének.

Töltse le a myHearing alkalmazást!

myHearing_app-icon_v2_300x300px

Apple-App-Store-Badge_en_300px

google-play-badge_en_300px

*CES Innovációs díj 2017 Jelölt

**2016-ban a Sivantos helyszíni tanulmányt végzett az Egyesült Államokban és Németországban, hogy értékelje a TeleCare hatékonyságát. A vizsgálatba négy hónapon keresztül 25 gyakorló hallókészülék-specialistát és 150 pácienst vontak be. Az eredmények azt mutatják, hogy a TeleCare használatával csökkent a hallókészülék-visszaadási ráta és a próbaidőszak hossza, és kevesebb utóillesztésre volt szükség ahhoz képest, mint amikor nem használták a szoftvert. A tanulmány eredményeit a “Signia TeleCare – A hallásgondozás jövője most kezdődik” c. dokumentumban lehet megtekinteni. Elérhető angol nyelven:  Available in our Scientific Library.

***A valós idejű, távoli finomhangolás, továbbá a viselési idő, programhasználat és a helyzetelemzés nyomon követése kizárólag a Signia Nx-szel érhető el.

myHearing App smartphone compatibility:

The myHearing app works for all Android smartphones (Android 4.4 and newer) and iPhones (iOS version 8 and newer).

For optimal Android app stability we recommend the following mobile phones:

 Android Whitelist
  • Samsung Galaxy S9 (Android 8.0 or higher)
    • SM-G960F
  • Samsung Galaxy S8 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G950F
    • SM-G950U1
  • Samsung Galaxy Note 8 (Android 7.1.1 or higher)
    • SM-N950U1
  • Samsung Galaxy S7 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G930FD
    • SM-G930V
  • Samsung Galaxy S7 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G935F
  • Samsung Galaxy S6 (Android 6.0.1 or higher)
    • SM-G920I
  • Samsung Galaxy S6 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G925F
  • Samsung Galaxy S5 (Android 6.0.1 or higher)
    • SM-G900F
  • Samsung Galaxy A5 (Android 8.0 or higher)
    • SM-A510F
  • Samsung Galaxy A3 (Android 8.0 or higher)
    • SM-A320FL

New phones may be added to this list.