
TeleCare 3.0.
Forradalmian új, távoli hallásgondozás
Az Ön számítógépéről vagy okos eszközéről ügyfele okostelefonjára: az üzletét fellendítő TeleCare időt takarít meg, növeli az ellátás minőségét, így a hallássérült páciensekből elégedett vevők lehetnek.
Bemutatjuk a valós idejű, távoli finomhangolást
A TeleCare most valós idejű távoli finomhangolást kínál, így Ön azokban a valós helyzetekben finomhangolhatja páciense hallókészülékeit, amelyekre szánták azokat. Az első személyes illesztést követően az utóillesztéseket videóhívás formájában is le lehet bonyolítani, mint egy virtuális otthoni vizitet. Ez lehetővé teszi a szakember számára, hogy valós időben állítsa be a hallókészüléket a lehető legtermészetesebb egyedi hangélményért, és megfelelően kísérni tudja a pácienst a próbaidőszakban.
A távolból használható illesztőszoftver
A TeleCare lehetővé teszi az erős illesztőszoftver, a Connexx használatát a távolból egy PC vagy laptop segítségével. Miközben valós idejű, távoli finomhangolást és videohívást tesz lehetővé, a Connexx szinkronizálva van a TeleCare portállal.
Önnek, mint szakembernek
Segítsen a helyszínen, úgy, mint egy virtuális otthoni viziten


1. Építsen részletes adatokra a sikeres próbahordáshoz
Az a tény, hogy megfigyelheti az olyan mutatókat, mint a viselési idő, programhasználat és helyzetelemzés, lehetővé teszi, hogy jobban előrejelezze a sikeres eredményeket és beavatkozhasson, ha szükséges.
- Követi a páciens napi megelégedettségét
- Lehetővé teszi, hogy Ön pontosabban reagáljon

2. Biztosítsa a legjobb támogatást valós idejű, távoli finomhangolással
Nyújtson újfajta hallásgondozást azáltal, hogy a távolból oldja meg a problémákat az első személyes illesztés után, hogy helyes mederben tartsa a próbafolyamatot. A programot, a hangerőt, az elemzési adatokat és a zajszintet bemutató aktuális hallókészülék-állapot kijelzése abban segít Önnek, hogy bármely helyzetben optimális finombeállítást tudjon végezni a hallókészüléken.
- Csökkenti a megszakításokat, így jobb próbafolyamatot eredményez
- Kevesebb látogatásra van szükség
- Nem engedi, hogy az egyszerű problémák tönkretegyék a próbafolyamatot

3. Kommunikáljon szemtől szembe pácienseivel, bárhol is legyenek
A valós idejű videóhívások, továbbá a szöveges és telefonos CareChat funkciók lehetővé teszik az egyszerű és közvetlen kommunikációt ügyfeleivel.
- Lebontja a kommunikációs korlátokat
- Lehetővé teszi a problémamegoldást a leghatékonyabb módon
- Időt takarít meg, mivel kevesebb személyes illesztés szükséges
Ügyfeleinek
Az Ön segítsége mindig elérhető

1. Hallókészülék-specialista a zsebében
A virtuális otthoni vizit valamennyi iOS vagy Androidos eszközzel rendelkező páciens számára elérhető a myHearing alkalmazással. Azon túl, hogy az alkalmazás* átsegíti a pácienseket a próbaidőszakon, most már olyan funkciót is ellát, mintha a hallókészülék-specialista a zsebükben lenne minden lépésüknél.
- Azonnali tanácsadás és hibaelhárítás
- Kevesebb utóillesztés
- Nagyobb ügyfélelégedettség
2. Segítség az új hallókészülékek kezeléséhez
A távirányító opciók, az egyszerű hozzáférés a gyakran ismételt kérdésekhez, valamint a felhasználói útmutató segítenek a viselőknek abban, hogy gyorsabban hozzászokjanak az új hallókészülékekhez.
- Sok probléma késedelem nélkül megoldható
- Az ügyfelek nagyobb eséllyel használják aktívan új hallókészülékeiket
- Rövidebb akklimatizációs időszak
3. Gyors és egyértelmű siker
A lépésről-lépésre elvégezhető hallásgyakorlatok és az irányított súgó abban segítenek a viselőknek, hogy gyorsabban megismerkedjenek új hallókészülékeikkel.
- A készülékviselők a saját tempójukban tanulhatnak
- Visszajelzési opciók az egyedi beállításokért
- Kevesebb lemorzsolódás a próbaidőszak alatt
A sikert a piac vizsgálta

A hallókészülékhez való hozzászokás folyamatában leginkább az első néhány hét jelent kihívást. Ha szeretné a kritikus pillanatokat hatékonyan kezelni, és növelni páciensei elégedettségét, a Signia TeleCare a tökéletes hallásgondozó megoldás a próbaidőszakban.
A Signia TeleCare sikere egyértelműen látható:
Egy vizsgálat eredményei szerint a TeleCare használata során a hallókészülék-próbahordás egyszerűbb, gyorsabb és sikeresebb volt.**
Regisztráljon a TeleCare 3.0 portálra a telecare.signia-pro.com címen
Regisztráljon mostA myHearing App minden Signia Nx és primax star platform technológiára épülő hallókészülékkel együttműködik.***

Használja a TeleCare-t, és mutassa meg ügyfeleinek, hogyan tölthetik le a myHearing alkalmazást a Google Play vagy az Apple App áruházból, és tapasztalja meg mindazokat az előnyöket, amelyeket a TeleCare nyújt Önnek és páciensének.
Töltse le a myHearing alkalmazást!
*CES Innovációs díj 2017 Jelölt
**2016-ban a Sivantos helyszíni tanulmányt végzett az Egyesült Államokban és Németországban, hogy értékelje a TeleCare hatékonyságát. A vizsgálatba négy hónapon keresztül 25 gyakorló hallókészülék-specialistát és 150 pácienst vontak be. Az eredmények azt mutatják, hogy a TeleCare használatával csökkent a hallókészülék-visszaadási ráta és a próbaidőszak hossza, és kevesebb utóillesztésre volt szükség ahhoz képest, mint amikor nem használták a szoftvert. A tanulmány eredményeit a “Signia TeleCare – A hallásgondozás jövője most kezdődik” c. dokumentumban lehet megtekinteni. Elérhető angol nyelven: Available in our Scientific Library.
***A valós idejű, távoli finomhangolás, továbbá a viselési idő, programhasználat és a helyzetelemzés nyomon követése kizárólag a Signia Nx-szel érhető el.
myHearing App smartphone compatibility:
The myHearing app works for all Android smartphones (Android 4.4 and newer) and iPhones (iOS version 8 and newer).
For optimal Android app stability we recommend the following mobile phones:
-
Samsung Galaxy S10 (Android 9.0 or higher)
- SM-G973F
-
Samsung Galaxy S9 (Android 8.0 or higher)
- SM-G960F
- SM-G960U1
-
Samsung Galaxy S8 (Android 7.0 or higher)
- SM-G950F
- SM-G950U1
-
Samsung Galaxy Note 8 (Android 7.1.1 or higher)
- SM-N950U1
-
Samsung Galaxy S7 (Android 7.0 or higher)
- SM-G930FD
- SM-G930V
-
Samsung Galaxy S7 Edge (Android 7.0 or higher)
- SM-G935F
-
Samsung Galaxy S6 (Android 6.0.1 or higher)
- SM-G920I
-
Samsung Galaxy S6 Edge (Android 7.0 or higher)
- SM-G925F
-
Samsung Galaxy S5 (Android 6.0.1 or higher)
- SM-G900F
- SM-G900V
-
Samsung Galaxy A5 (Android 8.0 or higher)
- SM-A520F
-
Samsung Galaxy A3 (Android 8.0 or higher)
- SM-A320FL
-
Google Pixel 3 (Android 9.0 or higher)
- All models
-
Google Pixel 2 (Android 9.0 or higher)
- All models
-
Google Pixel (Android 7.1.2 or higher)
- All models
-
Google Pixel XL (Android 9.0 or higher)
- All models
-
HTC 10 (Android 6.0.1 or higher)
- All models
-
Huawei Nexus 6P (Android 8.0 or higher)
- Nexus 6P
-
LG Nexus 5X (Android 6.0.1 or higher)
- Nexus 5X
-
OnePlus 7 (Android 9.0 or higher)
- GM1903
-
OnePlus 6 (Android 8.1.0 or higher)
- A6003
New phones may be added to this list.