X

Ajánlja ügyfeleinek a személyes, továbbfejlesztett digitális szolgáltatást

Távoli finombeállítás

Gondoskodjon arról, hogy páciensei kényelmesen használhassák hallókészülékeiket, bárhol is legyenek. A TeleCare segítségével bármilyen probléma gyorsan megoldható a távoli beállításokkal.
A TeleCare hang- vagy videóhívással lehetővé teszi a közvetlen kommunikációt is a távoli munkamenet során.

CareChat

Maradjon szorosabb kapcsolatban pácienseivel chatüzenetek, hang- vagy videóhívások segítségével. A TeleCare-rel közvetlenül kommunikálhat ügyfelei okostelefonján keresztül. Ez kevesebb időt vesz igénybe, mint a hagyományos találkozók, továbbá lehetővé teszi a problémák lehető leggyorsabb és leghatékonyabb elhárítását.

Napi elégedettség értékelése

Könnyen előre látható a próbahordás sikere, ha figyelemmel kíséri ügyfelei hallásélménnyel kapcsolatos napi elégedettségét. Páciensei minden nap kapnak egy emlékeztetőt, hogy értékeljék elégedettségüket a Signia alkalmazásban. Ezután megnézheti értékelésüket, észrevételeiket és viselési idejüket a TeleCare-ben. Így Ön rögtön beavatkozhat, hogy segítsen, pl. távoli finomhangolással.

Hallásleckék

Tegye lehetővé, hogy ügyfelei a saját tempójukban ismerhessék meg a hallókészüléküket. Értékelhetik tapasztalataikat az adott helyzetben, ami megmutatja az eszközök közti különbségeket – és azt is érzik, hogy figyelnek rájuk. Így sokkal könnyebb kiválasztani a megfelelő hallókészüléket.

*Sivantos felmérés 2019
** White Paper, Gisele Munhóes dos Santos, Ph.D., 2019: Achieving Excellence in Customer Service with TeleCare

A TeleCare fellendíti a hallókészülék-specialisták üzletmenetét

Nyújtson ügyfeleinek rugalmas és modern szolgáltatást.
Kezdje el még ma!

Próbálja ki a TeleCare-t – ingyenes!

TeleCare - GYIK