X

Ismerje meg páciensét az első találkozó előtt

Az ügyfelek aktiválása az első találkozó előtt átfogó információt biztosít a hallásveszteségről és a hallásgondozásról, és közben értékes betekintést nyújt páciense hallásproblémáira és igényeire.

Egy új eszköz használata még sohasem volt ennél egyszerűbb. A TeleCare problémamentesen működik együtt a Connexx-szel az ügyféladatok és beállítások kezelésében. Csupán egyetlen kattintással aktiválhatja páciensét a Connexx-ben a TeleCare-hez.

Egyszerűen aktiválhatja páciensét a TeleCare-hez a Connexx-ben

Egy új eszköz használata még sohasem volt ennél egyszerűbb. A TeleCare problémamentesen működik együtt a Connexx-szel az ügyféladatok és beállítások kezelésében. Csupán egyetlen kattintással aktiválhatja páciensét a Connexx-ben a TeleCare-hez.

Signia alkalmazás – maradjon kapcsolatban páciensével

A TeleCare és a Signia alkalmazás kombinációja lehetővé teszi, hogy páciensei a lehető legkényelmesebb módon szokhassák meg hallókészülékeiket. A hallásleckék, a napi elégedettség mérése és a chat funkció révén jobban megértheti ügyfelei igényeit és jobb szolgáltatást nyújthat nekik.

A TeleCare és a Signia alkalmazás kombinációja lehetővé teszi, hogy páciensei a lehető legkényelmesebb módon szokhassák meg hallókészülékeiket. A hallásleckék, a napi elégedettség mérése és a chat funkció révén jobban megértheti ügyfelei igényeit és jobb szolgáltatást nyújthat nekik.
A hallókészülék távoli beállításai jelentősen javíthatják páciense hallásélményét a próbafolyamat során. A TeleCare lehetőséget biztosít a szükséges változtatások elvégzésére, bárhol is legyen páciense. Oldja meg a nehézségeket chat vagy (videó)hívás segítségével – és küldjön új beállításokat, amelyek azonnal alkalmazhatók a Signia appon keresztül. Ily módon növelheti a sikeres próbahordás esélyét és az általános ügyfélelégedettséget.

Támogatás a próbahordás során: távoli finombeállítás

A hallókészülék távoli beállításai jelentősen javíthatják páciense hallásélményét a próbafolyamat során. A TeleCare lehetőséget biztosít a szükséges változtatások elvégzésére, bárhol is legyen páciense. Oldja meg a nehézségeket chat vagy (videó)hívás segítségével – és küldjön új beállításokat, amelyek azonnal alkalmazhatók a Signia appon keresztül. Ily módon növelheti a sikeres próbahordás esélyét és az általános ügyfélelégedettséget.

Tartsa a kapcsolatot a vásárlás után is

A TeleCare segít fenntartani a kapcsolatot ügyfeleivel azután is, amikor a próbahordás szakasza befejeződött. Ön továbbra is támogathatja ügyfeleit távolról, közvetlenül a TeleCare-ről küldhet nekik frissítéseket a termékekről vagy speciális ajánlatokat, pl. célzott chatüzeneteket.

A TeleCare segít fenntartani a kapcsolatot ügyfeleivel azután is, amikor a próbahordás szakasza befejeződött. Ön továbbra is támogathatja ügyfeleit távolról, közvetlenül a TeleCare-ről küldhet nekik frissítéseket a termékekről vagy speciális ajánlatokat, pl. célzott chatüzeneteket.

Nyújtson ügyfeleinek rugalmas és modern szolgáltatást.
Kezdje el még ma!

Próbálja ki a TeleCare-t – ingyenes!