X
2017-07-26

Signia TeleCare: funkciók dióhéjban

A Signia TeleCare a világ első olyan távgondozási eszköze, amely azonnal összekapcsolja a hallókészülék-viselőket hallókészülék-specialistájukkal. Ennek a szoros páciens és hallókészülék-specialista közötti kapcsolatnak köszönhetően a TeleCare segíti a hallókészülék-viselőt, hogy elégedett legyen az új hallókészülékével – a kritikus otthoni próbahordás során és azon túl is.

Mi is ez valójában?

A Signia TeleCare a világ első olyan távgondozási eszköze, amely azonnal összekapcsolja a hallókészülék-viselőket hallókészülék-specialistájukkal.

Ennek a szoros páciens és hallókészülék-specialista közötti kapcsolatnak köszönhetően a TeleCare segíti a hallókészülék-viselőt, hogy elégedett legyen az új hallókészülékével – a kritikus otthoni próbahordás során és azon túl is. Segít továbbá a hallókészülék-specialistának, hogy időt takarítson meg és praxisa kiemelkedjen a többiek közül.

A TeleCare két részből áll:

  1. Okostelefonra írt myHearing alkalmazásból, ami ingyenesen letölthető az App Store-ból vagy a Google Play-ből.
  2. Egy internetes portálból, amelyet a szakértők használnak, hogy kapcsolatban maradjanak a páciensekkel. Ezen a portálon rögzítik a páciens okostelefon-alkalmazására küldött és onnan érkező összes információt.

Amint a hallókészülék-specialista segít letölteni és telepíteni páciensének az okostelefon-alkalmazást, onnantól kapcsolódnak egymáshoz és információkat cserélhetnek egymással; mindezt biztonságosan, a privát szféra védelmével, amelyet a végpontok titkosítása tesz lehetővé.

Hogyan működik?

A TeleCare mind a páciensek, mind a hallókészülék-specialisták számára hasznos. Előnyök a páciensek számára:

  • kényelmes, professzionális hozzáférés. Az alkalmazáson keresztül a páciens valós időben válthat üzenetet vagy folytathat telefonhívást hallókészülék-specialistájával, hogy feltehesse neki a kérdéseit. Így problémái már felbukkanásuk idején megoldódhatnak, anélkül, hogy várnia kellene a következő találkozóra, amelyet talán hetekkel későbbre terveztek.
  • interaktív használati és gondozási útmutató. Az alkalmazás az adott hallókészülék funkcióiról, valamint a gondozási és használati utasításokról is tartalmaz információkat. Beleértve a „Hogyan kezeljük?” videókat és a gyakran ismételt kérdéseket is.
  • univerzális távirányító. Az alkalmazás a páciens okostelefonját hallókészüléke távirányítójává „változtatja”, amellyel beállíthatja a hangerőt, a programot, a mikrofon fókuszát, a hangszínt és a tinnitus terápia hangerejét.
  • játékos tanulás. A páciensek hallással kapcsolatos feladatokat kapnak, hogy megismerkedjenek az új hallókészülékek használatával és az általuk nyújtott hallásélménnyel. Amint ezeket a feladatokat végrehajtják, felkérést kapnak, hogy az applikáción át értékeljék tapasztalataikat, valamint a teljes napi elégedettségüket. Ez a portálon keresztül láthatóvá válik a hallókészülék-specialista számára.

Előnyök a hallókészülék-specialisták számára:

  • továbbfejlesztett páciensmonitorozás. A biztonságos szakmai portál segítségével a hallókészülék-specialisták bármikor figyelemmel kísérhetik pácienseik előrehaladását a hallásélményekkel és a hallókészülék-használattal kapcsolatosan. A páciens negatív értékelését az alkalmazás kiemeli, így a szakértő időben értesül erről.
  • távoli beállítások. A hallókészülék-specialisták közvetlenül a szakmai portálon keresztül küldhetnek új hallókészülék-beállításokat a páciens telefonos alkalmazására. Több ez, mint egyszerű program- vagy hangerő-beállítás, a legújabb TeleCare 2.0 lehetővé teszi a frekvenciamenet-alakítást négy sávban. Amint a hallókészülékek és a myHearing alkalmazás összekapcsolódnak, a páciens azonnal elfogadhatja és kipróbálhatja a javasolt beállításokat. Internetkapcsolattal a hallókészülékek bárhol a világon automatikusan beállítják magukat, anélkül, hogy a páciensnek személyesen fel kellene keresnie a hallókészülék-specialista rendelőjét.
  • hallásgondozás az értékes rendelési idő elvesztegetése nélkül. A páciens kisebb problémái egy gyors hívással vagy szöveges üzenettel pár percen belül megoldhatók, a kérdései megválaszolhatók, így értékes időt lehet megtakarítani és növelhető a hatékonyság.
  • a probléma könnyű azonosítása. A myHearing alkalmazás révén a páciens visszajelzése látható a szakmai portálon. A visszajelzések az utóillesztések során megbeszélhetők, és azok a problémák is pontosíthatók, amelyek további finomhangolási beállításokat vagy tanácsadást igényelnek.
  • a konkurenciától való megkülönböztetés. A TeleCare segítségével továbbfejleszthető a betegellátás szintje, ami lehetővé teszi, hogy a hallókészük-specialisták kihangsúlyozzák szakértelmüket a páciensek felé.

Mi a jelentősége?

A „MarkeTrak 9” felmérése szerint a páciensek 27 %-a döntött úgy, hogy nem tartja meg a számára javasolt hallókészülékeket a próbahordás után. Azok számára, akik végül megvásárolták a hallókészülékeket, a második és a negyedik leggyakrabban említett okok a következők voltak: „Megbíztam a hallókészülék-specialistában” és „A próbahordás során bebizonyosodott, hogy a hallókészülékek javíthatják a hallást”. Ezek az eredmények jól szemléltetik, mennyire fontos a hallókészülék-specialisták részvétele és elérhetősége a próbahordás során. A Signia TeleCare szoftverplatformként szolgál a hallókészülék-specialisták bevonására és könnyebb elérésére a páciensek számára – a próbahordási szakaszban és jóval azután is. A TeleCare segíti a hallókészülék-elfogadást, miközben egy új, távoli hallásgondozó platformot hoz létre, amely közelebb hozza egymáshoz a pácienseket és a hallókészülék-specialistákat.

Kompatibilitás

A TeleCare valamennyi primax hallókészülékkel kompatibilis. Valójában a hallókészülék-specialisták az összes páciensükkel használhatják a TeleCare-t, függetlenül a hallókészülék márkájától vagy típusától. Vegye figyelembe azonban, hogy a távoli beállítás funkció és a hallókészülékek egyedi használati és gondozási útmutatója csak a Signia primax hallókészülékek esetében alkalmazható.

További információk

Látogasson el a következő oldalra: https://www.signia-pro.com/telecare/

Szakirodalom:

Hoydal, Erik. TeleCare 2.0 – New tools to enhance patient care and fitting outcomes. Signia Whitepaper, 2017.

Ramirez, Patricia. Telehealth Apps and Hearing Aid Trial Periods: New Technology to Revolutionize Patient Care. Hearing Review. 2016 november, 28. o.

Videók:

Ismerje meg, hogyan működik a Signia TeleCare:
https://www.youtube.com/watch?v=h5yBryz5jqc

Hallókészülék-specialisták tapasztalataiból:
https://www.youtube.com/watch?v=wHVHS9dLsCM
https://www.youtube.com/watch?v=2Dho8NJad2o