X

Kérdések és válaszok



Mennyi ideig lesz még jelen a Siemens márka a hallókészülék-üzletágban?

Mint ahogyan azt 2015. januári sajtóközleményünkben bejelentettük, a Sivantos megállapodást kötött a Siemens-szel a Siemens márka további használatára, hogy középtávon hallásjavító termékeket fejlesszünk és értékesítsünk. Ennek megfelelően a Sivantos használhatja és használni is fogja a Siemens márkát a következő években.

Miben különbözik az új Signia márka a Siemens-től?

Az új Signia márkával azokra a tapasztalatainkra és értékeinkre építünk, amelyeket hosszú ideje gyarapítunk. Ugyanakkor új irányba is szeretnénk továbblépni. A Signiával másképpen és jobban tudunk kommunikálni a modern csatornákon keresztül, hogy elnyerjük egy szélesebb és fiatalabb célközönség tetszését is.

Mi a kapcsolat a Siemens és a Signia márka között?

A Signia lesz az új termékmárkánk, amelyet a Siemens márka mellett fogunk építeni az eljövendő évek során. A kettős termékmárka erejével hirdetéseinkben mindkét márkából a legjobbat tudjuk kihozni. Egyrészt továbbra is élvezhetjük a végfelhasználók Siemens névhez kötődő bizalmát, másrészt a modern csatornákon, hatékony kommunikációval képesek leszünk kapcsolatot teremteni egy fiatalabb és szélesebb célközönséggel.

Milyen változást jelent majd az üzleti partnerek számára, ha a Siemens már nem lesz elérhető termékmárkaként?

A Sivantos – az árbevételt tekintve – a cég történetének legsikeresebb pénzügyi évét zárta. Miközben a cégnév változott, a termékeink és szolgáltasaink piaci fogadtatása kivételesen jó volt. Az elmúlt évben a Sivantos nagyon sokat fektetett be a termékfejlesztésbe, a gyártó létesítmények optimalizálásába, ill. az értékesítésbe és a marketingbe. Befektetéseinkkel továbbra is folyamatosan fejlesztjük ezeket a területeket, hogy üzleti partnereink és azok ügyfelei számára innovatív termékeket és prémium szolgáltatásokat nyújtva a Signia márka sikeresen szárnyalhasson.

Milyen változást jelent majd a végfelhasználók számára, ha a Siemens már nem lesz elérhető termékmárkaként?

A műszaki innováció, a minőség, a garanciák, a szervizvállalások, a szolgáltatások és a támogatás terén semmi nem változik majd üzleti partnereink és ügyfeleik számára. A Signiával elsősorban az a célunk, hogy egy szerethetőbb és emberközpontúbb márkával megszólítsuk a növekvő ’baby boom’ szegmenst, kihasználva a modern online és közösségi marketing csatornákat, amelyekkel szélesebb közönség érhető el.

Az üzleti partnerek továbbra is használhatják a Siemens márkát a hirdetéseikben?

Igen, partnereink továbbra is használhatják a „Siemens hallásrendszerek” logót vagy a „Siemens Approved Partner” emblémát, amennyiben Signia vagy Siemens termékeket reklámoznak, és követik az arculati előírásokat.